Božićna priredba
MŠ Čišla https://youtu.be/YGaGTbEDxmw https://youtu.be/bnzQAbcjMHI?si=fyttn1mtqZRyZhK- https://youtu.be/jIOrQd89TlM https://youtu.be/t-sGMNwx72w...
Božićna čestitka
Neka u srcima svih vas u ovim božićnim danima vlada radost. Sretan Božić i nova 2026. godina!
Božićna humanitarna akcija Budi svjetlo
„Nije važno činiti velike stvari, već male stvari s velikim srcem.“ ...
Večer Matematike u PŠ Kostanje
Terenska nastava u Split
Na predivno kasnojesensko jutro, 8.12. krenuli smo iz Dubrave i Gata za Split. Prvo odredište – Muzej iluzija. Koji neočekivani, fascinantni svijet iluzija smo upoznali…Gledamo prostorije koje su nam promijenile perspektivu, brojne očaravajuće instalacije i magične...
BOŽIĆNA RADIONICA U PŠ GATA
U sklopu blagdanskih aktivnosti, 10.12.2025. u PŠ Gata održana je Božićna radionica s ciljem poticanja kreativnosti, zajedništva i suradnje između učenika, roditelja i učenika. Radionica je bila odlično posjećena jer nam se pridružilo dosta roditelja, a atmosfera je...
VEČER MATEMATIKE – ZAJEDNO U SVIJETU BROJEVA
U našoj školi održana je još jedna uspješna Večer matematike, događaj koji je okupio učenike, roditelje i učitelje u zajedničkom istraživanju ljepote matematičkog razmišljanja.Kroz zanimljive zadatke, igre i interaktivne aktivnosti sudionici su imali priliku otkriti...
DANI POLJIČICE U PŠ GATA
OŠ „1.listopada 1942.“ PŠ Gata, 13.studenog bila je domaćin projektu „Dani poljičice“ u sklopu kojeg je mr.sc. Snježana Kordun, kulturalna antropologinja i etnologinja, održala predavanje i radionicu na temu Poljičice - dječje igre Poljičke kneževine. Na predavanju i...
Sat sjećanja na Vukovar u našoj školi
„Od ove ljubavi nitko veće nema, da tko svoj život položi za svoje prijatelje.“ (Iv 15,13) Kao primjer veličine istinske žrtve i uzora domoljublja, Sat sjećanja na Vukovar 14. studenoga 2025. godine, učenici i učitelji...
KUTAK ZA UČITELJE

Raspored informacija
Kriterij ocjene vladanja
OŠ „1. LISTOPADA 1942.“
Č I Š L A

Temeljem članka 72. stavka 6. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08., 86/09., 92/10. i 105/10.) i Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, članka 13. Stavka 3. (Narodne novine, broj 112/10), na Sjednici Učiteljskog vijeća 26. rujna 2013. godine usvojeni su
KRITERIJI I UPUTE ZA IZRICANJE OCJENE VLADANJA
Pripremila: Milka Vulić, pedagoginja
- Pedagoške mjere izriču se učenicima radi sprječavanja i otklanjanja negativnih pojava, nemarnog odnosa prema odgojno-obrazovnom radu i učenju, kršenja Kućnog reda i nekulturnog i neprimjerenog ponašanja te oštećivanja školske imovine.
- Vrste pedagoških mjera, imena tijela koja su ovlaštena za izricanje i razlozi za predlaganje/izricanje:
- OPOMENA – RAZREDNIK (ometanje drugih učenika, ometanje učenika, neredovito nošenje šk. pribora i opreme, neopravdano izostajanje s nastave)
- UKOR – RAZREDNO VIJEĆE (izazivanje sukoba, oštećivanje imovine, kršenje Kućnog reda, nemaran odnos prema radu, neopravdano izostajanje s nastave)
- STROGI UKOR I ODGOJNO-OBRAZOVNI TRETMAN PRODUŽENOG STRUČNOG POSTUPKA – UČITELJSKO VIJEĆE (trajnije izbjegavanje šk. obveza, ugrožavanje sigurnosti, uništavanje ili krivotvorenje ped. dokumentacije, teže kršenje Kućnog reda, neopravdano izostajanje s nastave)
- PRESELJENJE U DRUGU ŠKOLU – RAVNATELJ (fizički napada na učenika ili djelatnika škole, unošenje i konzumacija alkohola i ostalih opijata u školu, neprimjereno ponašanje na ekskurziji, osobito teško kršenje Kućnog reda, protupravno prisvajanje školske i tuđe imovine, neopravdano izostajanje s nastave)
- Kao pedagoška mjera ne smije se izreći udaljavanje s nastave, zabrana sudjelovanja na školskim manifestacijama ili izletu/ekskurziji
- Izricanje pedagoške mjere ne smije biti posljedica osvete, zastrašivanja, ponižavanja niti povreda osobnosti
- Pedagoška mjera se izriče za tekuću školsku godinu
- Pedagoška mjera se izriče rješenjem,na koje roditelj/skrbnik ima pravo žalbe
- Učenik za kojeg je izrečena pedagoška mjera se prati te je moguće brisanje mjere u slučaju da je popravio ponašanje. Ukoliko ne popravi ponašanje te sustavno ponavlja ponašanja za koja je prethodno kažnjen, predlaže se stroža pedagoška mjera
- Ocjene iz vladanja su: UZORNO, DOBRO i LOŠE
- Ocjena vladanja proizlazi iz:
- Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
- Pravilnika o načina, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
- Pravilnika o Kućnom redu škole
- Statuta škole (poglavlje o pedagoškim mjerama)
- Propisane obveze učenika:
- Pohađanje obveznog dijela programa i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada koje je izabrao
- Pridržavanje pravila Kućnog reda
- Ispunjavanje upute učitelja/nastavnika, stručnih suradnika, ravnatelja i drugih zaposlenika škole koje su u skladu s pravnim propisima i Kućnim redom
- Čuvanje udžbenika i drugih obrazovnih i nastavnih sredstava
- Elementi za ocjenu vladanja:
- Odnos prema radu
- Odnos prema učenicima
- Odnos prema učiteljima i ostalima djelatnicima
- Odnos prema školskoj imovini te društvenom i prirodnom okružju
- Pedagoške mjere i konačna ocjena vladanja izriču se na temelju podataka iz PEDAGOŠKE EVIDENCIJE
UZORNO VLADANJE
- Učenik/ca u potpunosti poštuje pravila Kućnog reda škole
- Ispunjava svoje obveze utvrđene Statutom škole i Zakonom o odgoju i obrazovanju
- Kulturno se odnosi prema učenicima i djelatnicima škole
- Preuzima odgovornost za svoje ponašanje
- Nakon izrečene pedagoške mjere OPOMENA u potpunosti popravlja ponašanje (mjera se briše)
- Nema neopravdanih sati
- Nije upućen/a na popravni ispit
| Elementi za ocjenu vladanja: | |||
| Odnos prema radu | Odnos prema učenicima | Odnos prema djelatnicima škole | Odnos prema školskoj imovini |
|
– Redovito pohađa nastavu – Aktivno sudjeluje u nastavnom procesu – Na vrijeme izvršava dogovorene zadatke – Redovito nosi opremu |
– Poštuje različitosti – Spreman/na je pomoći drugima – Sprječava sukobe – Štiti slabije – Poštuje timski rad – Prihvaća odgovornost |
– Kulturan/na je i uljudan – Prihvaća i uvažava zahtjeve učitelja – Pristojno komunicira s odraslim osobama |
– Čuva i poštuje svoju i tuđu imovinu – Doprinosi ugledu škole – Ima razvijenu ekološku svijest – Daje primjer ostalim učenicima |
DOBRO VLADANJE
- Učenik/ca povremeno pravila Kućnog reda škole
- Nemaran/na je i potrebno ga/ju je poticati da ispunjava svoje obveze utvrđene Statutom škole i Zakonom o odgoju i obrazovanju
- Krši red i disciplinu, učestalo ometa nastavu i ne prihvaća upute učitelja
- Ne preuzima odgovornost za svoje ponašanje
- Izrečena mu/joj je pedagoška mjera OPOMENA, nakon koje samo djelomično popravlja ponašanje
- Ima 1-5 neopravdanih sati
- Upućen/a je na popravni ispit
| Elementi za ocjenu vladanja: | |||
| Odnos prema radu | Odnos prema učenicima | Odnos prema djelatnicima škole | Odnos prema školskoj imovini |
|
– Kasni na nastavu ili ju povremeno izbjegava – Izvršava svoje obveze ali ne zalaže se za uspjeh – Treba ga/ju podsjećati na zadatke
|
– Sklon/a kršenju pravila – Povodljiv/a, upada u sukobe – Ne poštuje i ne tolerira druge – Ne prihvaća odgovornost, već krivi druge |
– Uglavnom kulturan/na je i uljudan/na, ali samo prema učiteljima – Sklon/a narušavanju autoriteta – Ponavlja greške |
– Nemaran/na je ali ne uništava namjerno svoju i tuđu imovinu – Nema razvijenu ekološku svijest – Ne reagira na neprimjereno ophođenje prema imovini i okolišu |
LOŠE VLADANJE
- Učenik/ca često krši pravila Kućnog reda škole
- Učestalo ne ispunjava svoje obveze utvrđene Statutom škole i Zakonom o odgoju i obrazovanju
- Prema učenicima i djelatnicima škole se odnosi nekulturno, nasilno i netolerantno
- Rijetko preuzima odgovornost za svoje ponašanje i ne reagira na upozorenja i pokušaje da mu/joj se pomogne
- Izrečena mu/joj je pedagoška mjera UKORA ili ponavlja prijestupe zbog kojih mu/joj je ranije izrečena opomena
- Ima više od 5 neopravdanih sati
- Upućen/a je na popravni ispit
| Elementi za ocjenu vladanja: | |||
| Odnos prema radu | Odnos prema učenicima | Odnos prema djelatnicima škole | Odnos prema školskoj imovini |
|
– Neredovito pohađa nastavu – Ometa rad i ne izvršava zadaće – Krši pravila i nemaran/na je – Ne prihvaća odgovornost i ne nastoji se popraviti |
– Ugrožava prava i sigurnost ostalih učenika – Sklon/a je okrivljavanju drugih učenika za svoje postupke – Ne uvažava različitosti |
– Nekulturan/na je i neuljudan/na – Ne prihvaća zahtjeve učitelja ali poziva se na svoja prava – Ne prihvaća autoritet – Sklon/a konfliktu |
– Učestalo oštećuje školsku i tuđu imovinu – Narušava ugled škole u svim prigodama – Svojim ponašanjem je loš primjer ostalima |






















