Korizmena humanitarna akcija „ Biti star je dar „ u PŠ Tugare
Udruga za promicanje općeg dobra i dobra svakog ljudskog bića, Dalmacija za život, bila je poveznica za uključivanje učenika, roditelja i učiteljica PŠ Tugare u projekt „Biti star je dar“. Naše zajedničko korizmeno odricanje bilo je usmjereno na pomoć osobama starije...
20. 3. Svjetski dan pripovijedanja uz Ivanu Brlić-Mažuranić
„Nema radosti odrastanja, sazrijevanja, zrelosti i dobrote bez čitanja priča: u pričama se nalazi sve što moramo naučiti o ljudima i stvarima koje ih okružuju da bismo mogli zadovoljno živjeti i onda kada pomislimo da život nije...
Županijska smotra LiDraNo
Dana 28.2.2024.g. u Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu održana je Županijska smotra literarnog, dramsko-scenskog i novinarskog stvaralaštva LiDraNo. Opisat ću vam svoje dojmove o tome. Moj sastavak u kategoriji literarnih radova „Tko može spasiti...
Večer sigurnijeg interneta
U srijedu 07.02. održana je radionica „Večer sigurnijeg interneta“ s roditeljima i učenicima trećeg razreda PŠ Tugare. Cilj radionice je da o sigurnosti na internetu učenici i roditelji uče zajedno te da budu jedni drugima podrška i pomoć. Radom u paru, roditelj i...
NACIONALNI INFORMACIJSKI SUSTAV UPISA U PRVI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.
Upisi u prvi razred osnovne škole za školsku godinu 2024./2025. provest će se elektroničkim putem korištenjem Nacionalnog informacijskog sustava u vremenu od 22. veljače do 31. ožujka 2024. godine preko poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/ ...
Zanimanje – dimnjačar
Tko je imao priliku upoznati pravog dimnjačara ? Učenici 2.r. PŠ Tugare su imali sreće upoznati dimnjačara Ivana. Došao je očistiti školski dimnjak i provjeriti je li sve u redu s njim. Rado je odgovarao na pitanja učenika. Tako su oni iz prve ruke doznali sve o...
KUTAK ZA UČITELJE
Raspored informacija
Kriterij ocjene vladanja
OŠ „1. LISTOPADA 1942.“
Č I Š L A
Temeljem članka 72. stavka 6. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08., 86/09., 92/10. i 105/10.) i Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi, članka 13. Stavka 3. (Narodne novine, broj 112/10), na Sjednici Učiteljskog vijeća 26. rujna 2013. godine usvojeni su
KRITERIJI I UPUTE ZA IZRICANJE OCJENE VLADANJA
Pripremila: Milka Vulić, pedagoginja
- Pedagoške mjere izriču se učenicima radi sprječavanja i otklanjanja negativnih pojava, nemarnog odnosa prema odgojno-obrazovnom radu i učenju, kršenja Kućnog reda i nekulturnog i neprimjerenog ponašanja te oštećivanja školske imovine.
- Vrste pedagoških mjera, imena tijela koja su ovlaštena za izricanje i razlozi za predlaganje/izricanje:
- OPOMENA – RAZREDNIK (ometanje drugih učenika, ometanje učenika, neredovito nošenje šk. pribora i opreme, neopravdano izostajanje s nastave)
- UKOR – RAZREDNO VIJEĆE (izazivanje sukoba, oštećivanje imovine, kršenje Kućnog reda, nemaran odnos prema radu, neopravdano izostajanje s nastave)
- STROGI UKOR I ODGOJNO-OBRAZOVNI TRETMAN PRODUŽENOG STRUČNOG POSTUPKA – UČITELJSKO VIJEĆE (trajnije izbjegavanje šk. obveza, ugrožavanje sigurnosti, uništavanje ili krivotvorenje ped. dokumentacije, teže kršenje Kućnog reda, neopravdano izostajanje s nastave)
- PRESELJENJE U DRUGU ŠKOLU – RAVNATELJ (fizički napada na učenika ili djelatnika škole, unošenje i konzumacija alkohola i ostalih opijata u školu, neprimjereno ponašanje na ekskurziji, osobito teško kršenje Kućnog reda, protupravno prisvajanje školske i tuđe imovine, neopravdano izostajanje s nastave)
- Kao pedagoška mjera ne smije se izreći udaljavanje s nastave, zabrana sudjelovanja na školskim manifestacijama ili izletu/ekskurziji
- Izricanje pedagoške mjere ne smije biti posljedica osvete, zastrašivanja, ponižavanja niti povreda osobnosti
- Pedagoška mjera se izriče za tekuću školsku godinu
- Pedagoška mjera se izriče rješenjem,na koje roditelj/skrbnik ima pravo žalbe
- Učenik za kojeg je izrečena pedagoška mjera se prati te je moguće brisanje mjere u slučaju da je popravio ponašanje. Ukoliko ne popravi ponašanje te sustavno ponavlja ponašanja za koja je prethodno kažnjen, predlaže se stroža pedagoška mjera
- Ocjene iz vladanja su: UZORNO, DOBRO i LOŠE
- Ocjena vladanja proizlazi iz:
- Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
- Pravilnika o načina, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
- Pravilnika o Kućnom redu škole
- Statuta škole (poglavlje o pedagoškim mjerama)
- Propisane obveze učenika:
- Pohađanje obveznog dijela programa i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada koje je izabrao
- Pridržavanje pravila Kućnog reda
- Ispunjavanje upute učitelja/nastavnika, stručnih suradnika, ravnatelja i drugih zaposlenika škole koje su u skladu s pravnim propisima i Kućnim redom
- Čuvanje udžbenika i drugih obrazovnih i nastavnih sredstava
- Elementi za ocjenu vladanja:
- Odnos prema radu
- Odnos prema učenicima
- Odnos prema učiteljima i ostalima djelatnicima
- Odnos prema školskoj imovini te društvenom i prirodnom okružju
- Pedagoške mjere i konačna ocjena vladanja izriču se na temelju podataka iz PEDAGOŠKE EVIDENCIJE
UZORNO VLADANJE
- Učenik/ca u potpunosti poštuje pravila Kućnog reda škole
- Ispunjava svoje obveze utvrđene Statutom škole i Zakonom o odgoju i obrazovanju
- Kulturno se odnosi prema učenicima i djelatnicima škole
- Preuzima odgovornost za svoje ponašanje
- Nakon izrečene pedagoške mjere OPOMENA u potpunosti popravlja ponašanje (mjera se briše)
- Nema neopravdanih sati
- Nije upućen/a na popravni ispit
Elementi za ocjenu vladanja: | |||
Odnos prema radu | Odnos prema učenicima | Odnos prema djelatnicima škole | Odnos prema školskoj imovini |
– Redovito pohađa nastavu – Aktivno sudjeluje u nastavnom procesu – Na vrijeme izvršava dogovorene zadatke – Redovito nosi opremu |
– Poštuje različitosti – Spreman/na je pomoći drugima – Sprječava sukobe – Štiti slabije – Poštuje timski rad – Prihvaća odgovornost |
– Kulturan/na je i uljudan – Prihvaća i uvažava zahtjeve učitelja – Pristojno komunicira s odraslim osobama |
– Čuva i poštuje svoju i tuđu imovinu – Doprinosi ugledu škole – Ima razvijenu ekološku svijest – Daje primjer ostalim učenicima |
DOBRO VLADANJE
- Učenik/ca povremeno pravila Kućnog reda škole
- Nemaran/na je i potrebno ga/ju je poticati da ispunjava svoje obveze utvrđene Statutom škole i Zakonom o odgoju i obrazovanju
- Krši red i disciplinu, učestalo ometa nastavu i ne prihvaća upute učitelja
- Ne preuzima odgovornost za svoje ponašanje
- Izrečena mu/joj je pedagoška mjera OPOMENA, nakon koje samo djelomično popravlja ponašanje
- Ima 1-5 neopravdanih sati
- Upućen/a je na popravni ispit
Elementi za ocjenu vladanja: | |||
Odnos prema radu | Odnos prema učenicima | Odnos prema djelatnicima škole | Odnos prema školskoj imovini |
– Kasni na nastavu ili ju povremeno izbjegava – Izvršava svoje obveze ali ne zalaže se za uspjeh – Treba ga/ju podsjećati na zadatke
|
– Sklon/a kršenju pravila – Povodljiv/a, upada u sukobe – Ne poštuje i ne tolerira druge – Ne prihvaća odgovornost, već krivi druge |
– Uglavnom kulturan/na je i uljudan/na, ali samo prema učiteljima – Sklon/a narušavanju autoriteta – Ponavlja greške |
– Nemaran/na je ali ne uništava namjerno svoju i tuđu imovinu – Nema razvijenu ekološku svijest – Ne reagira na neprimjereno ophođenje prema imovini i okolišu |
LOŠE VLADANJE
- Učenik/ca često krši pravila Kućnog reda škole
- Učestalo ne ispunjava svoje obveze utvrđene Statutom škole i Zakonom o odgoju i obrazovanju
- Prema učenicima i djelatnicima škole se odnosi nekulturno, nasilno i netolerantno
- Rijetko preuzima odgovornost za svoje ponašanje i ne reagira na upozorenja i pokušaje da mu/joj se pomogne
- Izrečena mu/joj je pedagoška mjera UKORA ili ponavlja prijestupe zbog kojih mu/joj je ranije izrečena opomena
- Ima više od 5 neopravdanih sati
- Upućen/a je na popravni ispit
Elementi za ocjenu vladanja: | |||
Odnos prema radu | Odnos prema učenicima | Odnos prema djelatnicima škole | Odnos prema školskoj imovini |
– Neredovito pohađa nastavu – Ometa rad i ne izvršava zadaće – Krši pravila i nemaran/na je – Ne prihvaća odgovornost i ne nastoji se popraviti |
– Ugrožava prava i sigurnost ostalih učenika – Sklon/a je okrivljavanju drugih učenika za svoje postupke – Ne uvažava različitosti |
– Nekulturan/na je i neuljudan/na – Ne prihvaća zahtjeve učitelja ali poziva se na svoja prava – Ne prihvaća autoritet – Sklon/a konfliktu |
– Učestalo oštećuje školsku i tuđu imovinu – Narušava ugled škole u svim prigodama – Svojim ponašanjem je loš primjer ostalima |